fotboll <3

hade träning ikv vilket gick helt jävla awesome!
det var bara 4 tjejer ifrån vårat lag så 1 tjej från Dlaget, ida & 3 killar ifrån Cpojk laget, emil andres och wille fick spela med oss.
först tränade vi lite teknik osv, men de var inte mycket utan vi gick över sedan till frisparkar.
vet fortfarande inte vart min höger fot tagit vägen.. ? de är vänstern som gäll nu alltså ! :)
sedan spelade vi match resten av tiden, och som jag sa.. de gick awesome! vilket flyt.
vet inte vad ställningen blev, men känslan hahah dramatisk jag är men alltså jag har inte spelat så bra på länge.
tog i lite förmycket så jag fick sätta mig ner pga min andning igen. den är inte helt 100.
fortsatte sedan. ja sen va jag och emil lite aggressiva så vi sprang övervarandra 2 gånger. hehe
första gången gjorde jag en glidtackling så han föll över mig och sparkade mig sedan i handen så den har svullit lite ;) hehe andra gången råkade vi kroka benen och föll, sen var jag lite busig och höll fast så han inte kunde springa iväg hehe.
nog om det, så har jag ju inte bloggat på ett tag. typ på en vecka. tid har jag väl haft, ibland. men jag har verkligen inte orkat. se har de hänt en del också.
på söndag är det iaf min första dressyrträning i storuman så jag får se om jag ska lasttäna imorgon! de kommer bli jävligt kul iaf!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0