love and other drugs.

kom precis hem ifrån stallet, for dit vid 11 tiden i morse kanske?
vi, jag mamma och frida drog på en rid tur först in i byn en sväng till fågelstigen sen tillbaka hemåt.
sedan tog jag och mamma en onväg igenom skogen och öven vår sommar hage idjup snön sen hem.
de var en ganska lång väg och att simma i snön tog fan kol på dom. dom var så trötta efter åt.
krävde lite mer utan bella så hon fick galoppera i snön, medans bruns var helt slut på så han skrittade bara.
bella hann även med en faceplant i snön igen, då hon snubblade över benen och dök ner i snön.
de var typ upp till knäna på mig och bella är 160-165 hög.
nu är jag iaf hemma och snart kommer minmei hit hon ska sova här eftersom jag inte får sova själv längre, utan uppsikt. tror jag även ska ta mig en dusch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0