awesome skoldag!

vaknade upp i mamma och pappas säng imorse brukar sova med dom då ja int kan sova. mysit kjl!
åt frukost och fixade mig,. sen mötte minmei mig. hah och ja hon heter minmei!
har inte sovit så länge inatt och de kan väl vara orsaken till att jag hållt på som ja gjort idag. fyfan vilken damp.
sen har jag även skämmt ut mig för dampens skull. ivanliga fall brukar jag verkligen aldrig skämmas men idag skämdes ja verkligen för mig själv. ville bara sjunka genom jorden... kill me.
sen har vi också tex varit på glass jakt jag och alina bland annat. hahha asså fyfan.
dom har en frys i skolan där dom ha bland annat massa glass i. och ja.. haha ni kan ju undra va som hände.
iaf hade vi sjukt kul idag. och jag hoppas att de håller sig!
några månaders gammal random bild.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0