dagens träning!

nu är jag hemma från träningen och har precis pratat klart med alina i telefon.
dagens träning gick riktigt bra! blir bara bättre för varje träning. idag red vi barbacka och tränade balansen med lite balansövningar. bellas form var riktigt fin idag. fast jag vet ju förståss inte hur de ser ut ifrån marken men de känns mycket bättre än förut. nu kan hon ha ett mycket lägre huvud i traven. de var inte så mycket till bana idag då vi mest red på 8a och volt och ett litet travhinder.
längtar verkligen till då jag får min nya sadel, känns fett jävla awesome! + min nya ridhjälm som även kommer.
betalade hjälmen med försäkrings pengarna, 360:- sedan betalade jag själv min sadel. så säg inte att jag är bortskämd. är inte heller någon som får betala allt själv. utan jag är väl helt normal eller vad jag ska säga.
varken bortskämd eller ja vad man nu ska säga. mamma står ju för allt annat till hästarna som stall plats mat foder och massa andra grejer. sen ska vi köpa en transport också sedan även en systemkamera till mig. sen kände jag mig så rik då jag kollade på mitt konto så jag köpte sadeln själv som ändå bara gick på 800:- med frakt ungefär.

Kommentarer
Postat av: Mona

vi få tajma när de bli nå bra väder å så ;) finns ju en fin ridstig här man kan mojsa ut på å sen då backen tinar fram så ä ju skidbacken utmärkt att träna lite ryggmuskler på ;) hihi!

2012-01-12 @ 22:34:02
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0