dressyr sadel claridge house

igår budade jag på en ny sadel åt bella på tradera. tradera nörden existerar fortfarande ;)
nä men jag har länge suktat efter en dressyr sadel, en billig en då jag vi inte behöver något mer än så.
igår budade jag som sagt på en av sadlarna jag tittat på länge, jag tyckte att de kunde vara lika bra då ingen annan hade budat på den och utropspriset låg på 449:- så jag leder på den och den går ut om 2 dar. håller tummarna på att den ska bli min!
ny pris ligger runt 1.799:- som inte heller är så farligt, men får man en likadan för 500 så tar man ju helre de för att spara pengar.
Klicka för att stänga fönstret
så här ser den ut på, de här är en bild från en annan annons som sålde samma sadel.
jag tror den kommer passa bella då hon har en enorm manke!

Kommentarer
Postat av: e

hur ha du råd me allt?;P

2012-01-08 @ 16:21:05
Postat av: stella

Nu är det frågestund om du vill vara med:)

2012-01-09 @ 11:10:41
URL: http://ponnyhopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0