ett gott skratt förlänger livet! undra hur långt liv jag kommer få?

nu är jag hemma från en riktigt jävla awesome kväll med Alina och Edit.
vi har varit lite överallt idag, saboterat lite vars som helst också.
började med att vi tog en kund vagn med sån där bil grej där fram till för barn, och körde runt med i ica och filmade och kom ut med en pimpim påse.
sen vidare till konsum och där sjuttasade jag alina på en barn kund vagn runt osv de slutade med att vi köt ut där ifrån för att edit rev ner nå grejer från hyllan som sprack... -.-
sedan har vi varit på hockeyplan en sväng, gulan och tillsist en massa skit snack hemma hos edit!
video från när vi var inne på konsum hittar ni på min profil, de kommer även komma mer videosar från konsum och ifrån ica när vi "stor handlade " så cp jävla kul vi hade ikv alltså. har inte skrattat så mycket på lääääänge!
just nu sitter jag iaf i köket i mjukis kläder och väntar på att min kladdkaka ska bli klar, som nu är i ugnen.
är ensamen hemma vilket är lite extra skönt också.
hahah är vi inte alldeles förtjusande när vi handlar?

Kommentarer
Postat av: Mona

jaha, ousch.. ja okej då, då blev de iof lite mer skadad än ja! ja hadd bara ont som satan när ja skull stå å jobba sen men orkade inte röntga en gång till för ja hadd FAN int tid å va sjukskriven :P

2012-01-12 @ 16:29:28
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Mona

rossi bockade av mej på en hoppträning innan vi ens hunnit börja hoppa, världens energibomb vanä se ja slungades me en jävla fart i väggen å sen då ja va på väg ner mot backen så se ja 4a hästben som ja visste va broddade se ja hedd ut vänsterarmen för att hejda rullningen ja skulle få då ja landa å då snevred ja armen å la en jävla massa tyngd på den se he vart akut åt lsele å röntga men dem hitte inge som tur va men ont som FN ha ja hadd :P

2012-01-12 @ 17:07:14
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Edit

hahhaha jaa gud va kul vi hade ;)

2012-01-13 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0