gatehouse airflow hickstead

eftersom pengarna från försökrings kassan endast var på 2000 kronor sedan jag ramlade med bella var de tänkt att jag skulle köpa mig en charles owen och en särkerhets väst. mer eftersom att bara hjälmen går på mer än 2000 ny så hade jag tänkt mig en begagnad runt tusenlappen ungefär. men jag har änu inte hittat någon. så nu har jag hittat en ny gatehouse airflow hickstead på tradera som nu endast ligger på 360:- och köper jag den och en väst för 899:- har jag ju pengar över till andra grejer.  så de blir nog en gatehouse airflow hickstead ist!
Gatehouse airflow Hickstead hjälm, strl 56

Kommentarer
Postat av: Mona

VA?! kan man få ut pengar för att man fall av?! :O gjort du dej mycke illa eller vadå?! :O

2012-01-11 @ 23:07:49
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0