gina tricot's nya häst koletion!

visste ni att gina tricot har gjort en häst kolektion?- de visste inte jag iallafall förns för ett tag sedan.
själv tycker jag den är riktigt snygg och skulle gärna vilja ha några grejer därifrån.
dock så kan man inte beställa då de endast kommer säljas på hästfesten som kommer hållas i borås mellan den 10-13 januari. men de konstiga jag tycker är.. vet ni vad de är? jo att... den beigea jackan, den har jag köpt nyligen på ginatricot i umeå och hade ingen aning om att de var deras nya häst kolektion?
dock är de inget tryck på de vänstra bröstet som här. men ändå?
här kommer ni till sidan: http://wordpress.ginatricotborasgrandprix.se/hem/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0