godmorgon!

godmorgon, kan nog kalla den här en bättre morgon bortsett från att jag först vaknade 10 för att mamma stog och skrek i hallen om något.. sen somnade jag om då vaknade jag typ en timma efter att smilla står utanför mitt fönster och skriker på den där jävla räven vi har här springande runt oss.. sen vaknar jag nu av att de låter som dom river huset ovan för oss.. aja nu fick de vara slut på sovandet.
igår kväll tänkte jag blogga, kom hem vid 1 tiden ungefär men mitt internet funkade inte så jag såg harry potter ett tag och pratade med andreas. kvällen igår var väl hyfsad. inte dålig men inte jätte bra.
mer kan jag nog inte berätta.
aja tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg för nu ska jag se harrypotter sen drar jag till stallet så jag hinner rida innan jag ska vara med filip!
haha asså klaga inte. kolla bara på den vita skönheten (L)

Kommentarer
Postat av: elsa och linn

kan du inte typ göra ett inlägg med en massa bilder hur hon såg ut när hon först kom t dej och berätta "er" histora hur ni utvecklats medmera?:)

2012-01-04 @ 21:32:01
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0