kill everybody

skrev inget igår, anledningen var väl för att orken inte fanns som vanligt eller nått i den stilen.
hände ändå inget speciellt. så jag tar tid till att blogga idag ist då de känns som att jag är mycket gladare.
dels för att jag sovit länge idag (till 11) kom alltså då 2 och en halv timme försent. sen för att många gjort mig glad idag, filip är en av dom <3 och sen de stora plusset är att de är träning ikv (L)
fotboll blir bara roligare och roligare för varje gång. imorgon sticker jag nog även på killarnas träning.
maja skulle se om hon skulle på träning, eller om hon skulle på gulan för att hon inte ville ha träningverk..
ett litet frågetäcken enligt mig då de är tränings verken jag ungefär söker efter. eller är de kroppen? ;)
aja ville inte bli ensam tjej iaf, annars ska jag fråga vilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0