lördag kväll, och en ny häst imorgon!

har typ bloggat någonting idag då de varit en lång dag känns de som.
steg upp vid 12 käkade sedan drog vi oss mot stallet. jag, mamma & frida.
vi fixade några grejer där. jag märkte de mesta som vart vårt och dom byggde hage till hima som kommer imorgon. vi tänkte att hon skulle få stå i en enskilld hade de första dagen/dagarna.
for hem efter någon timme för att jag fick jätte ont i ryggen och har ingen aning om varför. efter "krashen" med bella har jag börjat få ont i nacken/ryggen och jag hoppas bara inte på att de är något som blivit.
for iaf hem och såg filmen "tretton" för andra gången den är otroligt bra enligt mig och jag känner igen mig som satan. funderar på att se den igen nu bara för att de ända jag känner när jag ser den är tröst. fast igentligen är de väl meningen att man ska tänka "herregud vilket liv" om filmen.
aja. vid 18 tiden stack jag ut och åkte bild med *****, inte samma som igår.
åkte me han några timmar kom hem vid halv 9 kanske? minns inte då jag inte kollade på klockan man jag gissar på de iaf. jävligt tidigt menmen, mamma tyckte vi skulle sticka till frida och prata om några grejer. inte häst grejer då utan personliga stuffs. eller no handlar de nog lite om hästar, men mestadels om min och en annans persons relation.
aja nog om de då jag inte bryr mig så mycket då jag inte tycket att de är så stort problem. då de finns större här i livet..
iaf kommer jag nog vakna runt 12-13 imorgon då blir de nog bara att käka och klä mig så kanske frida kommer hem med hästen hennes. vi får väl vänta och se så får ni lite bilder imorgon!
saknar mitt löshår,. men ändå inte då de fan var stört i huve!
trassligt var de också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0