luleå imorgon!

imorgon drar jag & mamma, kanske pappa till luleå för att köpa en transport!
de kommer bli så awesome då man känner så sjukt jävla handikappad utan en transport då du alltid måste oroa dig om du ska någonstans om vems transport du måste behöva hyra/låna. eller när jag ska last träna tex då måste jag alltid plandra i förväg då är de liksom 2 gånger i månaden jag gör de.. då känns de som att bella glömmer bort allt till nästa gång och jag måste börja om på noll. men nu får vi hålla tummarna på att transporten är fin och pappa godkänner den då de är han som kan allt sånt där..
sen blir de nog ett hööks besök också! dagen höjdpugnt eller? hah nä men jag får även hoppas på att inte butiken är tom efter all mellandags rea & att den nya vår kolektionen är släppt i butiken!


kanske inte värdens snyggaste/bästa/lyxigaste osv men den är bättre än ingenting och funkar för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0