match på fredag!

har precis sett klart sista avsnittet för gossipgirl för i kväll och ska snart ta och försöka att få i mig lite sömn så jag tar mig upp imorgon för första skoldagen. vilket känns jävligt tungt.
träningen ikv var nog den bästa på länge vilket jävla flyt. sedan har jag även börjat få funderingar om jag har blivit vänster fotad (?) tror att min högra fot/ben har givit upp och de är min vänstra sida som tagit över.
iallafall då de gäller straffar.
jag levererade iaf mål på fat idag. sedan är jag grymt taggad inför matchen på fredag också.
har en stark känsla att vi lätt kommer besegra tjej laget vi ska möta, men de är ju ganska självklart. hoppas vi.
sedan tror jag vi losar mot P99, pojkar 99 alltså.. de är bara något jag känner på mig då de är även 98er i de laget, och de är de laget jag brukar spela i då jag spelar med killarna. och dom är grymma, eller dom är bättre en många i mitt lag iaf. men man ska väl aldrig säga aldrig eller?
sen är de fler lag vi ska möta också, men jag kommer inte ihåg vilka.
går vi vidare till final spelar vi även på lördag!
helvette va ja sa sakna å träna ute...

Kommentarer
Postat av: Wilma

du e int ensamm;)

2012-01-12 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0