ny häst, och en ny mini skötare!

efter säng liggandes till kl 18 drog jag den döda kroppen upp från sängen och pallrade mig iväg till stallet.
my & min nya mini skötare annika följde med till stallet.
där väntade värdens finaste på mig, det finns nog inget bättre än känslan man får i stallet.
man kopplar liksom bort allt de onda och de är bara kärlek man känner.. någon som håller med mig?
iaf så kommer de en ny häst till stallet nästa vecka och de taggar jag riktigt mke!
kommer bli mycket enklare då de inte bara är jag och mamma som sköter hästarna. sen kommer de även bli mycket roligare!
nu ska jag iaf mysa ner mig i min säng sedan slå igång älskade harrypotter.
blivit mycket om honom på sistone..

en bild på mig för ett tag sedan då jag hade skallat ett element.. -.- ida i ett nötskal eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0