sanningar om ida hedlund.

*jag älskar att sticka ut som männsika för alla blickar. medans jag ogillar att sticka ut i hästvärlden. 
alltså jag som människa har ingenting imot att få massa blickar & älskar uppmärksamhet medans i hästvärlden vill jag inte riktigt synas lika mycket. vill fortfarande vara bäst och gillar att klä mig och min häst fint men jag gillar inte riktigt uppmärksamheten lika mycket i häst världen som sagt då jag bara tycker de är pinsamt och känner mig osäker.
*jag har att otroligt bra självförtroende även om jag tvivlar på de ibland. jag tycker att jag har otroligt fint utseende men alla har brister de vet jag också. jag till exempel har inte dom smalaste benen eller dom perfekta tänderna men jag tycker ändå att jag duger, att jag är lyckligt lottad som har de utseendet jag har då de finns dom som är mycket fulare. menar inte att vara dum utan jag är bara glad för min egen skull!
*jag har jätte lätt att förlåta folk, de är inget + igentligen då de är dom som ska få lida för vad dom gjort inte jag. jag tittar ofta bort för vad folk gör mot mig. men från och med nu ska jag sluta låta folk köra över mig!

*jag är värdelös på kärlek. igentligen vill jag ha någon brevid mig varje kväll som håller om mig men när jah tänker på vad kärlek igentligen är för mig så känns de som att jag ska spy. jag tror jag aldrig kommer bli kär i någon i hela mitt liv då jag vet att vid redan första ögonkaset att jag kommer bli sårad. kärlek kan vara skönt ibland men när de väl tar slut är de ett rent helvete och vänskap slår inget så de är nog de jag kommer leva på hela mitt liv.
som sagt jag suger på kärlek och jag är inte romantisk någonstans. man ser dom där tjejerna på filmerna " i love u ken " käääft, du älska han int alls!?

Kommentarer
Postat av: susssss

ha sett att du typ allti rid barbacka, he ä int bra för hästens rygg.. ba se du vet

2012-01-07 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0