svar på kommentar.

oj.. en ganska svår fråga så jag nu redan har mina 2 älsklingar men jag har faktiskt tänkt på kanske en till häst då vi flyttar och har egen gård (längre fram över). och vilken har jag som inte riktigt bestämt mig då jag inte precis går runt och dag drömmer om hästar, som förr. just nu de jag tänker på är väl mest mina egna.
men hur som helst tillbaka till frågan så skulle jag faktiskt vilja ha ett dessyr kallblod. jag har ju redan ett kallblod men han är ju inte mycke till dressyrhäst utan mer en skogsmulle. eller vill jag ha ett halvblod. haha de har jag ju också jag vet men. de är som bara dom raserna jag vill ha då ja jag vet inte.. vissa fassnar för islandshästar. och jag fassnar för halvblod, arab en del, sen kallblod- alltså nordisar.
då ett känsligt kallblod. fick även höra idag att en häst jag provred innan macken -(min förra häst) är tillsalu de var ett kallblod och han fassnade jag riktigt mycket för. fast de blev inget köp då jag tyckte han var lite för dyr för att vara första hästen. och då var jag mer ute efter en foder häst.
så han är jag lite sugen på just nu, men jag vet att de inte kommer bli nå om de!
de här han som är på bilden längst ner!

kan som mera säga att de här är som ett mål att uppnå med mina hästar igentligen. något som jag inte kommer lyckas med då de gäller brunis iaf.. men jag och bella kämpar på.. hah

"mixen" ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0