tar mig i kragen & sliter mig upp.

nu ska jag ta mig i kragen och dra mig upp från min gudomligt sköna säng. ska ta och fixa mig och klä mig osv.
filip är nu påväg hem från malå så då har jag ju ett tag på mig att göra mig iordning.
ska nemligen vara med honom och ludvig ikv. entligen hitta på något.
känns som att jag inte skrattat en ända gång på riktigt länge, och filip skrattar man alltid åt, alla hans idéer.
iaf får vi höras senare för nu ska jag fixa mig!
hahahah här har vi filip förra året på min gamla häst macken, och filips lille bror brevid.
fyfan va kul vi bruka ha..

Kommentarer
Postat av: Mona

nåå.. lillprinsen.. va ja skull vilja veta hur de gå för han :)

2012-01-04 @ 10:36:35
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Mona

å va tråkigt :( man vill ju liksom veta hur han må å så.. fan hadd ja vare multimiljadär hadd ja lätt haft han ståendes hemma som myshäst.. meeeen, man ä ju bara fattig svensson :P haha!



vad hette han egentligen förutom macken förresten? pappermässigt tänkte ja :)

2012-01-04 @ 15:58:19
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0