top of the world! - kvällens matcher!

kvällens första match spelade vi f99or mot herrernas A-lag !
och de var även den matchen som var roligast att spela. nog för att vi förlorade.. men jag tacklade ner 2 st STORA killar och gjorde även 1 mål!... haha..
den andra matchen spelades imot f00-01 vilken match vi van med 4-0 eller de blev tydligen ett mål enligt dommarn som jag råkade peta "in" den va inte ens inne då den var framför sträcket. aja. dom va inte ens kul å spela imot då.. jaja.
3 dje matchen spelades A-laget nummer 2. dom är så många i ett lag så de fick nog bli två antar jag.
vilken match som var den tråkigaste enligt mig. fick inget flyt alls.
4 matchen spelades imot B-laget eller vad jag ska säga?! dom i 97-96-95 tror jag? herrar då, ikv 2 eller 3 tjejer.
vilken match som gick sådär ganska kul men inget speciellt förutom att jag var jävligt förbannad. hah.
sista matchen mot P99 de lag jag spelar med ibland var awesome! fyfan va hett de var alltså.
även om vi förlorade så tyckte jag att de va grymt jävla kul! då vi är ungefär är på deras nivå iaf. sprang ner två stycken ;S fattar inte varför de just är jag .. kanske jag som är kåtast på bollen eller vad säger ni?
iaf kom vi tråkigt nog inte till final men vi vann iaf en match och jag tycker de gick hyfsat bra idag. kan säga att vårat lag aldrig spelat så bra någonsin. så nog taggar jag sommaren, och när de gäller fotbollen vill jag inte flytta här ifrån..
nu är jag extremt sugen på mera träning!

bjuder på våran match låt! haha vi har tillochmed en dans till den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0