träning ikv!

idag som alla andra dagar har jag mesta dels bara legat i min säng och kollat på film / gossip girl.
de är väl nu i säsong 2 som det börjar bli bra. 1an var värdelös rent ut sagt.
iaf for mamma & frida ut och red på bella & brunis idag frida tog bella dom hade tydligen varit ute och plummsat i djupsnön. när de kom tillbaka körde jag dit med skotern och hedde in en ny rundbal till dom. sen hem igen lika snabbt. har även tvättat ett fleece täckte brunis hade under sitt regn täcke, och de fleece täcket hade han lyckats ta av sig och rullat in de i bajs.. typiskt honom.. har börjat sluta förvånas.
nu har jag precis kastat i mig lite mat för om några timmar börjar min träning.
inte då hoppning eller dressyr utan fotboll. ni som inte visste de så tränar jag även fotboll 2 gånger i veckan ungefär. mer eller mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0