hopptävling den 20de

om jag ska ha kvar den här bloggen, vilket jag nog kommer ha. så kommer det nog inte vara en så bra update.
inte varje dag utan då dom dagarna jag är i stallet, vilket inte är alla dagar i veckan.
har ju min vanliga blogg www.honbahh.blogg.se som jag skriver på varje dag så de blir lite mycket med två.
men den här har jag iaf för hästrelaterade grejer så jag inte blandar ihop allt.
iaf var jag i stallet idag, vi hade ett riktigt jävla skit väder.. så ingen ridning blev det utan alla tid gick först åt att bygga hage i skogen sedan rulla in en ny bal och tillsist tog vi in hästarna och torkade dom varma då bella stog och skakade över att det var så kallt och blött.. då regntäcke fick det bli.
imorgon ska nog jag och emma dra oss mot stallet, vi får hoppas på bättre väder så vi kan hoppträna lite inför hopptävlingen om 2veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0