lite slöö

hade det inte varit för allt plugg innan skolavslutningen hade min uppdatering förmodligen varit bättre och jag hade nog ängnat mer åt min tid till att vara i stallet istället för att plugga.
men planen att sitta hemma med näsan i boken och försöka hålla mig undan för både stallet och fotbollsplanen har varit omöjlig..
så jag komme alltså nyss hem ifrån stallet där jag mockade ur hagen lite, katade in hö och sedan red jag en lång tur på bella vilket var helt underbart skönt. hon var så himla fin idag ♥ mjuk i munnen = hon lyssnade super bra, tog inte bettet även om jag red utan nosgrimma så gapade hon inte alls så mycket, utan bara någon enstakad gång.
så kortfattad var hon helt underbar idag!
tog massa bilder men eftersom jag glömde min laddare som även är min överföringskabel i stallet så blir det en arkiv bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0