ny häst,- tröttt

måste igentligen sova nu så jag hinner med någonting imorgon. har haft en sen och rolig kväll med emma i stallet.
drog aldrig till stallet i morse utan det var datorn som tog över.. woops.. nä men sen då hade jag fotbolls träning (trodde jag) tills jag och vanja var där borta och väntade tills vi tillslut ringde vår tränare. men näe ingen träning..
vi drog hem till mig, jag käkade middag. sedan for vanja hem igen och då drog jag och emma till grillen och bara satt och pratade med några där.
sedan vidare till stor emmas stall, där satt jag upp på maggan i typ 5 minuter tills vi ställde in henne igen för storemma komme med transporten med hennes nya häst.
(alltså så här är det, storemma är något vid 20 år? och heter emma holmgren och lillemma som jag brukar vara med är ett år yngre än mig och heter också emma holmgren så det är därför det blir storemma och lillemma)
där hjälpte vi till lite med hästen, tvättade lite sår han fått i transporten gick med han en bit så hon kunde fixa hagen. så det är i stallet vi kommer finnas imorgon, förmodligen. måste även putsa..

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad är det för häst? :) Känner igen den så väl! Svara gärna i ett inlägg så jag hittar svaret :)

2012-05-18 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0