trött chey jajemen

bella har varit lite små hallt de senaste dagarna så jag har bara tagit det lugnt nu inför tävlingen men nu har jag börjat sätta igång henne igen efter att låtit henne vila några dagar. hon är varken svullen varm eller hallt längre så imorgon ska jag dressyrträna lite på banan.
just nu väntar vi bara in tävlingen på söndag, det kommer bli så sjukt roligt och jag är taggad som fan, inte alls nervös faktiskt. men det är väl bara en tidsfråga innan jag blir det. nä men seriöst tar jag inte den här tävligen så mycket på allvar även om det är vår första tävling så känns det ganska lugnt ändå.
nu måste jag sova, vi hörs :)

hahahah guud....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0