hos lina

sitter hos lina just nu, har sovit här inatt. brukar sova här ganska ofta då de är närmare till skolan osv. just nu har jag ju inte skola men iallafall..
kl två tar vi bussen hem till mig för att longera brunis och gulden lite, jag får se vad som händer med bella idag. igår sprang jag med henne, med snodd/halsförlängare för att få upp ryggen på henne lite utan att hon skuter iväg med huvet upp i vädret.
så jag får se vad hon får göra idag, något roligt iallafall. fast den där hästen tycker ju att allt är roligt förutom att gå runt i hagen..
kanske tävla med varandra i uppförsbackar, lös. ja vi får se helt enkelt om jag har energi till att göra de. vi behöver ju inte ens fundera över om hon har de - de är ju en självklarhet. hon är med på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0