Jag har totalt glömt att berätta!!

i torsdags, förra veckan alltså så fyllde min mamma 40 år! kanske inte så intressant att veta eller så men iallafall så hade jag och pappa då planerat att köpa brunis åt henne som födelsedagspresent. ni som kanske inte vet så har vi bara haft brunis på foder i ett och ett halvt år. 
men nu så har vi bestämt oss för att köpa honom. vi gjorde allt sånt här i smyg för mamma så jag pratade lite med brunis ägare och kom överens över lite grejer med henne osv. 

När jag kom hem från skolan så var ganska många och grattade henne så då sprang jag och lina ut i stallet medans och började borsta och göra i ordning brunis. sedan ringde jag till pappa och sa att vi var klara. då gick alla ut i stallet och där stog vi med brunis och pappa sa att vi hade bestämt oss för att köpa honom till henne nu. och då började hon tok grina. och sen vart jag så himla glad också så jag började gråta jag med... naw. de var så himla fint allting.
jag skulle aldrig kunna tänka mig en dag utan mina två hästar här hemma på gården, bella & brunis ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0