tävlings ridbyxor

för någon vecka sedan drog jag och mamma oss mot travbanan då det var loppis där, 
jag och mamma hittade nästan inget så vi gick en sväng på royal och där fick ett par stövelsockar, ett schabrak, blå spray, och ett par nya vita tävlings ridbyxor följa med mig hem!
har länge letat efter ett par snygga tävlingsridbyxor, och hade nästan helt enkelt bestämt mig för ett par ifrån hööks, de helskodda med swarowski kristaller på.
men när jag provade dessa ridbyxor från royal och såg priset på dom så ändrade jag mig faktiskt.
de är super sköna och super snygga, snyggare i verkligheten än på bild.
de är ett par bocaj som kostade egentligen 699:- men jag fick dessa för 399:- ett kap helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0