Den nya transporten

Har inte berättat det än, har inte mått så bra så jag har inte orkat blogga. 
Men i söndags så fick vi hem vår nya transport. Den vi köpte i höstas fick vi ju lämna tillbaka eftersom att dem hade lurat oss, inlägget om det hittar ni HÄR.

Iallafall så köpte vi en helt ny transport nu eftersom vi kände att det är inte värt att lägga ner pengar på en transport som vi inte har en aning om vad som har hänt med förut, eller hur mycket den har körts med. Ja ni förstår.

Det var det som jag var så himla glad om tidigare, där jag bad er gissa om varför. Emelie hade iallafall rätt, vi har hittat en transport. Och den står på våran gård just nu!
Här har ni Emelies blogg som jag läser ganska/väldigt ofta. Hennes Kallblod är T.O  D.I.E  F.O.R! Mums alltså...

Iallafall så premiär körde vi med transporten idag, med Cosmo i. Och äntligen så slipper han ta i taket då han åker. Tror han blev riktigt nöjd. Han gick in och bråkade inte så värst mycket som han gjort tidigare med vår gamla transport. Skönt!
 
Här är den iallafall, Cheval Liberté Gold 2 Aluline
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå FIIIIN! :D Amagaad asså! ;)

2013-12-04 @ 12:46:02
URL: http://emeliejosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0