Efterlängtade fredag!

Slut på prao veckan, tjoho! Fredagen som vi alla väntat på är här, kan det bli så mycket bättre?
Kvällen kommer troligtvis inte bjuda på något speciellt utan det blir nog bara att vara hemma ifall inget annat dyker upp. 

Imorgon sticker jag och Cosmo till srk och klubbtävlar. Ska bli roligt faktiskt, vi kommer att rida en 80 & 100cm. Ska nog gå bra. Han står idag så han är pigg och rolig imorgon. 
Han är en sån häst som vilar sig i form.

Sticker nog ut i stallet nu och kanske tar ut Bella lite. Isåfall så förbereder jag mig på att få åka lite galopphäst! Min roliga gamm-tant!

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Skriver svar i ett inlägg imorgon till dig :) Kram!

2013-12-09 @ 19:08:39
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0