Jul och nyår

Sitter vid datorn några timmar varje dag och kollar bloggar, tittar på film osv men jag har verkligen ingen lust att blogga. Sedan när jag väl tänker blogga så vet jag inte alls vad jag ska blogga om.

Julen närmar sig. Så himla roligt alltså. Själv har jag inte köpt en enda julklapp, men det ska göras så småningom. Julen kommer som vanligt firas i torpet som ligger en bit före umeå, med släkten osv. 
Sedan så kommer jag troligen att åka ner till pernilla i övik och fira nyår där! Så förbannat roligt och jag håller på att längta ihjäl mig. Avslutar då detta år på de bästa möjliga sätt med en person jag tycker väldigt mycket om!
 
Förra året på nyår åkte jag runt med Lina & Conny i stan och var fyllechaffis, vilket inte riktigt var någon höjdare..
Så jag tror verkligen att det kommer bli så mycket grymmare i år. Wow alltså...
 
Min och pernillas humor är verkligen den bästa. Shit vad jag saknar henne. 
Här är lite roliga bilder ifrån i somras, den bästa sommaren i hela mitt liv. Shit alltså, är helt mållös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0