Lördagkväll

Har inte blivit någon ridning idag.. Vaknade ungefär vid 12 tiden, duschade och sedan åkte jag och mamma in till stan.
På inköpeslistan för min del så stog det bara SKOR. Har nu i två vintrar i rad bara sprungit runt med converse eller UGG's... Det är ofta man som hästtjej glömmer bort att handla saker till sig sjäv som inte går i hästväg.

Så alltså fick två par skor följa med mig hem idag, riktigt nöjd. Hur fina som helst! Sedan några tröjor ifrån H&M köpte jag också! Blir så glad då jag hittar vanliga kläder till mig själv. Har verkligen börjat finna min riktiga stil.
Har alltid handlat tidigare utifrån vad som är mode eller vad andra tycker är snyggt. Men nu minns jag inte sist jag kikade in på en mode blogg eller kollade i en tjejtidning. Så jag har alltså ingen aning om vad som är inne just nu, utan jag köper det jag tycker är snyggt! Thats it! :)

Tänkte visa er skorna iallafall, sedan orkar jag inte ta kort på tröjorna! ;)

Iallafall, lördagkväll... Snart sticker jag iväg till burträsk, där ska jag träffa Cornelia sedan får vi se vad kvällen bjuder på för roligt. Hörde någonting om att åka till Jörn och gå i något spökhus... Haha vi är allt för roliga alltså... Got to love it!!

Kommentarer
Postat av: suman

Måste bara få säga att när du hade bloggen honbah var jag helt emot dig men sen du börja blogga här och man har sett hur du förändras så älskar jag din blogg inte bara hästdelen

2013-12-29 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0