"shopping"

Vet inte riktigt om jag kan kalla det shopping eftersom jag bara köpte en ynka grej. Tog 12.10 bussen in till stan, fick alltså inte någon längre sovmorgon.. buhu. Jag som håller på att vända på dygnet så jag orkar vara uppe längre under nyårs natten, haha! Annars brukar det ju vara så att man vänder på dygnet så att man somnar tidigare och vaknar tidigare. 
Men jag vill inte hinna bli trött innan ens nyårskvällen börjat, det hade ju varit alldeles för tråkigt.

Sedan angående nyår så åkte jag aldrig ner till Pernilla, det blev helt enkelt inte så.. Trist men jag ska ha roligt med mina vänner i Burträsk imorgon och det blir nog minst lika bra!
 
Väl i stan mötte jag upp Lina, hon hade väntat sedan klockan 11 ungefär och jag anlände med bussen vid 1 tiden... haha...
På stan hittade jag inget speciellt, vi vandrade istället vidare till Royal där jag köpte en bag ifrån HV polo.
Har tittat på den tidigare men har aldrig kommit till skott att köpa den, men nu följde den med hem iallafall.

Sedan blev det fika på Stigs, eller snarare middag för mig. Köpte en bakad potatis med heta kräftstjärtar.. Muma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0