Sista dagen på 2013

När jag vaknade imorse och tittade ut igenom fönstret så var det alldeles vit överallt. Snön hade kommit, igen..
Vi har ju haft snö lite till och från här, det har oftast smält bort med de samma vilket jag har tyckt varit rena drömmen.
Men jag fick alltså världens sämsta morgon i morse, vaknade upp och fick se det äckligaste jag vet. Sista dagen på året liksom... 

ALLA hästar har fått komma in och fått på sig täcken. Till och med Symfonie som inte ens är våran häst tog jag in då jag tyckte så synd om henne. Det är snö blandat regn plus att det är just i pass någon minus grad och det är de värsta vädret för hästarnas ryggar...
Mojje fick ju självklart också på sig täcke, han är ju inte heller min häst men jag känner ett stort ansvar för honom ändå då jag får ta ut honom när jag vill och rida osv. Sedan så ligger han mig riktigt varmt om hjärtat♥
 
Ikväll blir det först nyårs middag hemma hos mina grannar, sedan bär det av till Burträsk för party!!! 


2014 - jag är redo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0