Soft up eller Jin

Har tänkt att beställa en julklapp till mig själv i år, ett par stigbyglar faktiskt. Har länge velat ha ett par Soft up eller Jin stigbyglar men har bara inte kommit mig till skott att köpa ett par då dem faktiskt inte är så där jätte billiga. 
Men nu har jag bestämt mig att det ska bli någon utav dem! Frågan är bara vilka?
 
Soft up är ju ett par säkerhetsstigbyglar dom är flexibla, alltså ytterdelen är mjuk så dem ger vika så man fastnar alltså inte fall att man skulle ramla av tillexempel. Då är dem dock mycket dyrare än jin.
Jin stigbyglarna är väl bara dyra på grund utav märket antar jag. Dem har ingen speciell funktion förutom att dom har ett bra grepp. Men dom är som sagt billigare fast ändå dyra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0