Tisdag - srk

Dagen idag har varit lite upp och ner. Fick sluta ifrån praoen vid 2 tiden vilket var väldigt uppskattat ifrån min sida. Dock så fick jag sitta i 2 och en halv timme på min bror som slutade halv 4, skulle alltså åka med honom hem.
Var riktigt sur och ledsen över några övriga saker medans jag satt och väntade på max, de sakerna behöver vi inte ta upp.

Sedan när jag kom hem så stog maten på bordet sedan så åkte jag och mamma till srk med Cosmo.
Cosmo och jag har inte varit och tränat på SRK på några veckor så det var riktigt roligt att fara och träna ikväll.
Vi gjorde inget speciellt hoppade lite små kryss och sockerbitar, han sög riktigt till hinderna... Hoppe gubben♥
Hann inte rida så länge för att det kom en ridgrupp som hade lektion, men han hann ändå bli svettig och trött. Björn pälsen ni vet, stackarn får aldrig bli rakad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0