Dressyr med Kozca

Sorry, det har faktiskt inte blivit någon update ihelgen även om jag sa det.. Men vi har hunnit med rätt så mycket.
Orkar faktiskt inte skriva allt.
Men idag red jag ett dressyr pass på Kozca. Det har varit riktigt bra väder idag så mamma har fotat.
Emma red Brunis.
I slutet så la vi bara upp ett litet hinder på banan för att se hur Kozca skulle reagera. Och hon blev helt överlycklig. Super taggad! Det var faktiskt jätte kul att hon tyckte så mycket om det. Ska kanske börja hoppa henne lite?

Men lite om passet idag så kände jag verkligen hur allt har börjat falla på plats. 
De första gångerna jag red på henne kunde jag inte ens fatta galopp på henne. Men nu har jag fått till det och jag vet hur jag ska göra. Hon var jätte rolig att rida idag!! Inget negativt alls med dagens pass!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viklund

Åh vad härligt!!
Ni kan nog hoppträna så småningom :) bara man varvar de med dressyren så tröttnar hon inte ;D
Kommer ju upp på fredag så kan vi kanske testa nån sadel :) hälsa Gina!

2013-02-03 @ 20:47:24
URL: http://johannavkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0