SRK igår med Kozca

 Förra veckan när vi lastade Kozca för att fara till srk så tog det 12 minuter.
Så vi tänkte att det skulle gå lätt att lasta i veckan igen.

Jag skulle ha träning igår klockan 18.40 så vi tänkte börja lasta kvart över 5 så vi hade lite tid att lasta och sedan så jag kunde fixa henne där borta ett tag också innan jag skulle börja träningen.

Men Kozca var verkligen inte på humör igår, hon var en riktig bitch. Så det tog alltså 2 timmar för oss.
Johanna (Kozcas ägare) fick komma tillslut och hjälpa oss och då tog det yttligare en timme till för johanna. Så vid halv nio tiden var hon inne. 

Jag hann ju såklart inte med på träningen då men vi åkte ändå för att johanna kunde ju lika gärna hålla träning för mig.
Och eftersom att jag hade egentligen hoppträning så hade jag hoppsadeln med.
Så johanna hjälpte oss med hoppningen igår. Gick riktigt bra faktiskt.
Hoppade bara upp emot 90, men mer kan hon.

Bara lite galopp vi ska träna mer på då hon gärna inte ville fatta höger galopp.

Jag var hemma vid halv 12 igår kväll så jag skrev alltså inte då.
Här får ni lite bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0