SRK igår

Ja! igår var i ju iallafall på srk. Dom skulle ju kolla på vilken nivå jag och Kozca låg på ungefär för att se om vi platsade i tävligsgruppen.
 
Ridningen gick jätte bra, hon kändes väldigt fin idag. 
Har ju bara ridit henne nu i 2 veckor. Och igår var faktiskt bästa passet hittills!!
Det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. 
Så ja, nästa vecka så börjar jag första träningen där i den gruppen. Sedan så har jag även ordnat halvt en praoplats där. Det kommer bli awesome om det blir så, då hon sa att jag kanske kunde ta dit kozca under praoen!!
 
Idag fick kozca vila då jag var så himla trött, eller jag är så himla trött.. vi komme hem vid halv 12 igår kväll då mamma hade låst in bilnycklarna i bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0