HALLÅÅÅ

Har inte bloggat på ett tag, men har haft sååå mycket att göra de senaste dagarna.

Jag har jobbat på caféet från 10-18 varje dag nästan, där efter har jag åkt upp till skulefestivalen och jobbat som ansiktsmålare från 19-22. Ryggen tog så sjukt mycket skit av att sitta som en krok och måla ungarna.
 
Hästarna har stått och vilat i helgen, jag har verkligen inte haft tid..

Idag tog jag ut Loppan och det vart lite dressyr för hennes del, barbacka dessutom. Första gången hon blev riden barbacka någonsin.
Hon visade lite attityd några gånger..

Imorgon blir det jobb 10-18 sedan stallet och ta ut mina älskade.
Fan vilken skön känsla det är att få komma in i stallet.
En frizoon.
 
Här kommer lite bilder på vad som hänt under de dagar jag inte har bloggat, inte bara från i helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0