Min finaste Bella

Åkte till stallet vid 7 tiden, Bella blev verkad vilket gick bra.
Brukar annars inte vara med då hon blir verkad så jag kan inte så mycket om det.
Mamma är den som är intresserad utav det.
Men nu var jag med eftersom att jag är i en annan ort, försökte förstå vad hovslagaren förklarade för mig men det slutade med att hon fick ringa och prata med mamma över telefonen..
 
Red ett dressyr pass på Bella sedan.
Inte vilket som helst heller, utan det bästa ridpasset vi någonsin haft tillsammans.
Efter 2 år, och idag så red jag runt med glädjetårar i ögonen.
 
Hela passet blev filmat, kommer dock inte lägga ut videon än utan jag lägger ut den sen då jag har hittat åt en video på ett dressyr pass förra året som jag tänkte att vi skulle jämnföra med.
Det är sådan sjuk skillnad.
Jag är helt chockad över hur underbar hon var idag.
 
Ni kan få några printscreens från filmen iallafall!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ä ju som ett mirakel har skett me Bella!! Hon ä ju så fin att man funderar om de värkligen stämmer att hon ä 20 år gammal?!?
Väldens vackraste;)

2013-07-17 @ 01:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0