Snart stallet

Kom hem ifrån jobbet för ett tag sedan, har suttit här i sängen med datorn sedan dess. Måste få andas lite.
Har varit väldigt stressigt på Caféet idag. Skönt att vara ledig nu i 3 dagar.
Johanna jobbar imorgon så det blir en hel dag för mig i stallet, såå roligt! 3 hästar ska ridas, Kozca & Bella såklar men sedan även Loppan som jag har börjat rida lite mer och mer.
Sedan då Johanna slutar vid 18 så packar vi ihop lite grejer och lämnar övik/Kramfors/Ullånger/Lid tills på fredag.
Jag ska hem till Skellefteå och Johanna ska hem till Umeå.
Snabbt hemma besök men men. Så hästarna får alltså vila i två dagar.

Snart ska vi åka iväg till stallet, Kozca & Bella ska ridas. Kozca ska jag rida lite dressyr på, kändes som att det var typ ett år sedan jag gjorde det sist.. Nä men det var väl i alla fall en vecka sen... hehe.
Bella har jag inte klurat ut någonting till än. Det blir någonting i alla fall.
Vi var på uteritt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0