Dålig update

verkligen, men jag har haft väldigt fullt upp de senaste.
 
Träningen med tävlingsgruppen i torsdags gick så hääääääääääär jätte bra.
Fina Kozca.
Hon var som en dröm att rida.
Fick verkligen till galoppen för första gången typ. fyfan så härlig känsla när allt bara ramlar på plats.
Ett leende på läpparna under och långt efter passet.
Tränade för första gången på riktigt på skänkelvikningar och tillslut så fick vi faktiskt till dom.
Dom fungerade bättre i trav vilket bara är ett plus!
 
Lite närmare update så vilade kozca på fredag, sedan igår i lördags så for jag till robertsfors till farmor och farfar för att käka påsk middag så då hann jag inte rida henne då jag komme hem.
Sen idag då tänkte jag rida henne med då har hon slitit av sig en sko inatt så då tränade vi lite longering och ledövningar vilket gick super bra.
Har inte än vågat ta henne i bara grimma/repgrimma utan hon har fått ha tränset på sig och sedan har vi haft en delta och långrepet. 
ledövningarna gick super bra också, jag och kozca börjar allt komma varandra närmare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0