Fredag

Kunde inte vara med på träningen med Kozca igår för jag var fortfarande sjuk och det var riktigt tråkigt då jag hade sett fram emot träningen...
Det var ju egentligen tänkt att Johanna skulle komma nu ihelgen (Kozca's ägare) och så skulle hon hjälpa mig och kozca på banan lite grann. 
Men jag känner mig inte kry än, jag har stannat hemma hela veckan och febern bara stiger mer för varje dag.
även om jag mår rätt bra just nu så skulle jag inte kunna sätta mig på häst ryggen än.
Kan svimma när som helst.
Så johanna kommer inte i helgen iallafall, utan hon kommer på onsdag istället och stannar tills på söndag.
Så då blir det hård träning kan jag visst lova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0