Onsdag - privat lektion

Imorse fick Kozca följa med till ridskolan.
Så idag fick jag ha en privat lektion för Hannah på jobb tid.
Fett chill.
Träningen däremot var inte så jävla chill.
Svettades mer än hästen kändes de som.
Men även om det var så sjukt jobbigt så gick det iallafall jävligt bra!
Vi var i de gamla ridhuset idag och hon brydde sig inte ett dugg om skynket som delar upp manegen.
Så det var jätte skönt!
Vi tränade först på serpentiner och sedan la vi in lite volter i serpentinerna, sedan gjorde vi 15 meters volter och tio merters volter i galopp på kort sidorna.
Vilket kozca tyckte va jobbigt att minska volten till 10 meter.
Så vi jobbade sedan på mitten volten och ökade och minskade volten.
Allting gick så himla bra idag trotts att hon ville bestämma lite.
Jag slutade vid 6 tiden så då var jag lite med Olivia, agnes och nelly.
Fick även prova att rida agnes häst sören och det gick väl sådär.
vid 10 tiden hämtade Dennis mig (min bror) och då for vi på max och käkade ;)
 
Imorgon har jag träning med tävlingsgruppen wihoo.
Agnes släpper ut Kozca imorgon på morgonen så jag slipper det, WIHOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0