Onsdag

Red ingenting igår då jag tänkte att hon skulle få vila och sedan så var de ändå så dåligt väder.

För att skriva lite kortfattat om tävlingen så tyckte jag att jag red uselt, seriöst.
det första jag gjorde var att rida banan fel (fick dock bara 2 - poäng) 
Jag hade bara ridit fram ett tag så hon var riktigt SEG, jag fick inget stöd så skänklarna åkte fram och tillbaka.
Sedan så gick hon höger ställd hela tiden, och det var säkert pga den dåliga fram ridningen.
Sen var jag inte noga med vägarna heller.

Men ska jag säga en positiv sak så gjorde vi en riktigt bra halt iallafall. Den vart jag nöjd med.
 
Vi kom på delad första plats.

Jag ångrar lite att jag åkte på tävlingen. motståndarna var några stycken på sega ridskole ponnysar.
Jag visste ingenting före tävlingen så jag trodde att jag skulle få lite mer motstånd. Så därför tyckte jag inte att det var så jätte roligt.
 
Ska aldrig mer åka på en sån där tävling igen.
Isåfall blir det Brunis jag far dit med.
 
Det är bra att vara efterklok iallafall.
Och jag lärde mig ju ändå något.

Nu ska jag och Kozca börja sattsa på lite högre klasser och större tävlingar.
Så nu drar jag mig ut i stallet! 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0