srk igår

Igår hade jag och Kozca vår första träning med juniorerna.
Och jag kan säga det att passet gick åt helvete.
Helt seriöst.
Det har aldrig gått så dåligt för mig och kozca någonsin.
 
Jag var nog lite nervös och spänd själv. Och sedan så var vi i de gamla ridhuset igår, och där har hon aldrig varit.
Och där inne hade dom nå skynke så dom delade på ridhuset och det tyckte Kozca var så himla läskigt så hon gick inte i närheten utav den. Och de gjorde då i min tur att jag vart väldigt frustrerad osv.
Så tillslut så gick hon inte ens framåt i trav. åå herregud.
Där ett tag ville jag bara hoppa av hästen och gå där ifrån.
Men Hanna (tränaren) sa det till mig att alla andra hästar hade varit sådär om inte värre då dom hade kommit in i de där ridhuset första gången också. Så det var inget ovanligt.
Men ridpasset slutade iallafall.
Då fick Kozca stå i en box ett tag så gick jag med några andra i från gruppen och kikade på en hoppträning.
Träffade massor utav nya trevliga människor, så det var faktiskt jätte kul det :)

I veckan så kommer jag nog att ha 2 privat träningar för hanna så jag hoppas att det går bättre då! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

De ska nog gå bättre när hon vant sig :D

2013-03-01 @ 21:45:05
URL: http://Skellefteaekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0