uteritt & ridpass

Började med att jag kom hem ifrån skolan vid 3 tiden ungefär, då for jag ut och red med mamma och Johanna.
Mamma red Brunis, Johanna red Kozca och jag red Bella.
Vi red ut på en liten tur i skogen. Bella var väl lite het som vanligt, men kontrollerbar.
Vi vände sedan hemåt och jag och Johanna red på banan lite.
Till en början så släppte jag bara Bella på banan så hon galopperade ganska väldigt fort runt runt.
Sedan plockade jag upp henne lite, hade inte förväntat mig så mycket men hon var så JÄVLA fin.
Hon har aldrig gått få fint, gamm gumman... 
 
Så vi sa åt mamma att hämta kameran för det gatt bara komma med på bild.
Dock så hade vi dom värsta outfitsen man kan ha på sig. Mjukisar & vinterridstövlar osv, bra väder var de då iallafall..
 
¨¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0