Burträsk

Sov i burträsk igår hos Linus så jag bloggade inget.
Red även ett pass på Kozca men det gick inge vidare. Det värsta passet hittills, nä men nära iallafall.
Hon vägrade ta ett stöd i bettet, och hon drygade bara hela passet. Anledningen till det är för att vi inte rider på någon ridbana. Direkt du kommer innanför 4 väggar eller bara ett staket runt henne så förstår hon att hon ska jobba så hon börjar fokusera. Annars som igår så var vi ju bara mitt ute på åkern så hon tyckte liksom att vi var ute på ridtur och var fokuserad på allt annat än mig.

Lina hämtade mig iallafall i morse och så åkte vi och red en häst Lina förmodligen ska ta på foder. Agerade fotograf i regnet.

Just nu sitter jag själv i Lina & Connys lägenhet och väntar på att dom ska komma hem. Dom är och hälsar på några bekanta och jag orkade inte följa med. Så här sitter jag forever alone typ.

Vi ser väl vad som händer ikväll. Ciaoo :)

Bilden är från idag på Lina & Cilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0