dan före tävlingen

Igår åkte jag till burträsk för lite omväxling, har egentligen tänkt mig att ligga och sova då jag var så trött.
Men jag komme hem vid halv 12 tiden ungefär och det får jag ju ta igen nu. har sovit sedan jag kommit hem, är så satans trött. 
 
imorgon bär det av till kågedalen, tävling är det för Kozca & Johannas del.
Är så taggad på det, hoppas att vädret kommer att vara bra!
Tyvärr kunde inte johanna komma tidigare idag och rida igenom Kozca så jag måste göra det NU.
Känns som att jag kommer göra nått fel som kommer att påverka imorgon..
Aja ska ta mig upp från sängen nu iallafall!
Lite skilland sedan jag red henne första gången, som bara var för ca 3-4 månader sedan.Sjukt vad hon har lärt mig mycket kloka tanten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0