Hemma

Kom hem för ett tagsedan.
Har precis ätit! Har inte ätit något sedan igår vid middagen hos lina och conny vilket var typ vid 4 tiden.
Shame on me :(
 
Löshoppningen gick bra iallafall, fina hästisar.

Imorgon blir det SRK för min och Linas del. Vi ska vara bara banfunktionärer på hopptävlingen.
Egentligen är det mamma & jag ska vara där men eftersom att mamma jobbar så kunde istället Lina hoppa in! Grymt.
 
Nu iallafall ska jag klä på mig lite kläder och gå iväg till grannen.
Min granne är ju Jonte som är Matildas pojkvän, och Matilda är min bästa vän.
Tjohej. Aldrig är jag då stilla i en minut.
 
Nä men ikväll ska jag försöka somna tidigt, har varit upp till mer eller mindre 4 varje kväll.
Måste vila ut lite, har varit jätte trött hela dagen!
 
 


Bästa live uppträdandet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0