MYCKET

Har varit mycket på sistone.
dagarna ser ungefär ut så här för mig just nu: Jag försover mig, jag går skola, jag rider, jag springer, jag åker till burträsk och är med folk, Hemma runt 12 - går och lägger mig.
Kom hem rätt sent igår så jag orkade inte blogga.
For till burträsk med Jonte och var med Hampe där ett tag sedan med Linus och några andra.
 
Ikväll blir det inte btk för min del.
Har precis kommit hem ifrån en löprunda, situps och några squats är gjorda.
Får se om det blir någon ridning ikväll eller om jag ska plantera skog med Dennis.
Planterade 5 lådor i måndags, 60 :- låda. 
 
Kozca blev även barfota alla fyra runt igår.
Var tänkt att hon skulle bli skodd på fram som vanligt men jag hittade inte hennes andra sko som hon hade slitit av sig, sedan så visste jag inte storleken på skon så hon får vara barfota nu ett tag. '
Vi rider ju i princip bara på gräs och ridbana så det ska nog gå bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0